рішенням педагогічної ради школи
протокол № 5 від 31.10.2017
ЗАХОДИ
Селидівської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 щодо реалізації програми розвитку
освіти
«Освіта Селидового в
європейському вимірі 2017-2020 роки»
№п/п
|
Назва заходів
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Створити:
- дієву сучасну систему управління
опорним навчальним закладом освіти та
його філії для формування системи забезпечення якісними освітніми послугами
населення;
- нову цілісну систему багатомовної
освіти дітей і учнів.
|
2017
|
Петрик П.І.
|
2.
|
Висвітлювати управлінську політику школи на
шкільному сайті, у місцевих засобах
масової інформації.
|
постійно
|
Заступники директора школи
|
3.
|
Забезпечити:
-
готовність учителя до нової ролі – лідера, який може вести за собою,
любить свій предмет і фахово його викладає; коуча, тьютора, модератора в
індивідуальній освітній траєкторії дитини;
- готовність практичного психолога і
соціального педагога до формування оптимальної траєкторії розвитку кожної
дитини, реалізації програм із запобігання дискримінації, насильства та
знущання у школі;
- вільний вибір форм, змісту, місця
та періодичності підвищення кваліфікації
педагогічних працівників освіти;
- реалізацію оновлених цілей і змісту освіти
на засадах компетентнісного підходу й
особистісної орієнтації, з максимальним врахуванням прав дитини, її
здібностей, потреб та інтересів, майбутньої життєвої траєкторії;
- поширення педагогіки
партнерства вчителя з учнями та батьками, ефективних інноваційних
інтерактивних, індивідуалізованих, командних і проектних навчальних
технологій для спільного вироблення нового знання;
- специфіку освітнього процесу
початкової школи відповідно до особливостей адаптаційно-ігрового та основного
циклів навчання;
- психологічний комфорт і
підтримку освітнього процесу,
соціально-психологічний супровід особистості в кризових ситуаціях;
- перехід від
адміністративно-розпорядчого управління школою до системи освітнього
менеджменту;
- підвищення результативності участі
обдарованих дітей і молоді у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, турнірах,
конкурсах;
- активне залучення обдарованої
молоді до науково-дослідної, експериментальної, творчої діяльності в гуртках,
філіях Малої академії наук; участі у Всеукраїнському інтерактивних конкурсах;
- розроблення дієвого механізму
стимулювання обдарованої молоді та їх наставників.
|
2018
2017-2018
2017
2017-2020
2017-2020
2018
2017-2020
2018
2017-2020
2017-2020
2017
|
Адміністрація школи
|
4.
|
Запроваджувати:
- сучасні види, форми, методи,
технології професійного вдосконалення та підвищення кваліфікації педагогічних
кадрів відповідно до вимог інноваційного розвитку;
- навчальні проекти мовної тематики
та інтегровані проекти (українська мова – українознавство, іноземні мови,
зарубіжна література тощо);
- традиції мостів дружби, взаємного
культурного обміну між школою та навчальними закладами області, інших
регіонів України.
|
2017-2020
2019
|
Савула К.В.
Савула К.В.
|
5.
|
Відкрити нові профілінавчання,гуртки, факультативи за інтересами.
|
2018-2019
|
Петрик П.І.
|
6.
|
Удосконалити й осучаснити:
- матеріально-технічну базу школи: оновлення засобів навчання,
лабораторної бази, бібліотеки із вільним
доступом до електронних підручників;
-
фізичну (на принципах універсального дизайну та розумного пристосування) й
інформаційну доступність освіти для дітей з особливими потребами;
- навчально-методичнезабезпеченняосвітньогопроцесу (наочність).
|
2018
2018
2018
|
Петрик П.І.,
Чигрин Л.О.,
Гончарова Т.В.
Петрик П.І.
|
7.
|
Організувати:
спільну інноваційну
діяльність з актуальнихпитаньрозвиткуосвіти та за її результатами – участь
вчителів у регіональних та обласних науково-практичнихсемінарах, конференціях, симпозіумах;
-
виявлення та поширення «добрих практик» осучаснення системи навчання та
підвищення рівня професійної майстерності кадрів;
- систему взаємодії щодо впровадження інноваційного
досвіду педагогів школи в обласній системі підвищення кваліфікації;
- сучасні ефективні форми
навчально-методичної та науково-методичної роботи з педагогічними працівниками школи;
-
процес навчання, що формує стійку систему компетенцій, мотивів до отримання
та використання набутих знань у житті, вибору шляху
подальшого навчання відповідно до своїх інтересів і здібностей;
-
наскрізний процес виховання стійкої системи ціннісних ставлень і суджень на
основі загальнолюдських морально-етичних (гідність, чесність,
справедливість, турбота, повага до
життя, повага до себе та інших людей) і соціально-політичних (свобода,
демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови та культури,
патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність,
відповідальність) цінностей; відповідальності не лише за себе, а й за
розвиток і добробут країни та всього людства;
- сучасний ефективний психолого-педагогічний і науково-методичний
супровід освітнього процесу;
- глибше залучення родини до побудови освітньо-професійної
траєкторії дитини;
- вивчення та використання міжнародної практики (зокрема країн
Європейського Союзу) щодо отримання освітніми закладами фінансових ресурсів і
технічної допомоги;
-впровадження першого елементу шкільної
системи медіаосвіти – курсу за вибором «Медіакультура» для учнів 10 класів;
|
2019
2019
2019-2020
2018
2018-2020
2017-2020
2017-2020
2017-2020
2018-2020
2018
|
Савула К.В.
Савула К.В.,
Гончарова Т.В.
Савула К.В.
Савула К.В.
Савула К.В.,
Гончарова Т.В.
Романенко Т.А.
Петрик П.І.,
Савула К.В.
Адміністрація школи
Петрик П.І.
|
8.
|
Розробити:
- систему підтримки
вчителів-початківців (підготовка наставників, лідерів до роботи з молодими
учителями початкової та старшої школи);
- систему неформальної освіти
педагогічних працівників;
- систему заходів неперервної освіти
вчителів початкової школи щодо опанування специфікою організації освітнього
процесу під час адаптаційно-ігрового та основного циклів навчання;
|
2019
2019
2018
|
Савула К.В.
Савула К.В.
Савула К.В.
|
9.
|
Сприяти:
- запровадженню автономії школи з
одночасним посиленням відповідальності
перед суспільством згідно з вимогами громадсько-державної системи
забезпечення якості освіти;
- наскрізному використанню інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі й управлінні
школою;
- розвитку партнерської взаємодії школи зі школами
інших регіонів України, обміну досвідом у режимі on-line, на Інтернет-платформах,
через прямі партнерські контакти, комунікації та участь у спільних освітніх
проектах;
- реалізації системи інноваційних
освітніх проектів у середній школі: «Дистанційна освіта школярів»
(дистанційно-екстернатна форма навчання учнів);
- «Використання дистанційних форм у
роботі з обдарованими учнями»:
*у підготовці до предметних олімпіад,
турнірів, конкурсів тощо;
*із залученням до пошукової,
експериментальної, дослідницької роботи у складі МАН;
- «Дистанційне навчання дітей з особливими
освітніми потребами»;
- «Дистанційна освіта дорослих у контексті
«навчання протягом життя»:
*на курсах підвищення кваліфікації;
*у міжкурсовий період.
|
2018
2019
2018
2018-2020
2018-2020
|
Петрик П.І.
Петрик П.І.
Петрик П.І.
Петрик П.І.
Савула К.В.
|
10.
|
Розробити та запровадити:
- навчально-методичне забезпечення
з реалізації оновленої мети та змісту сучасної шкільної освіти, починаючи з
початкової школи;
методичне забезпечення
корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи для різних вікових груп
учнів (підвищення рівня готовності до навчання в школі, корекція шкільної
тривожності, розвиток комунікативних навичок, корекція агресивності та інших
емоційних розладів, корекція самооцінки, розвиток пізнавальних психічних
процесів, розвиток лідерських якостей, підвищення ефективності
міжособистісного спілкування у колективі однолітків тощо);
|
2018
2018-2019
|
Гончарова Т.В.
Практичний психолог
|
11.
|
Оновити й удосконалити:
- систему ранньої поетапної діагностики
різних видів обдарованості, таланту дітей і молоді (зокрема на основі
інформаційно-комп’ютерних технологій);
-
систему роботи щодо безперервної підготовки учнів до участі
в олімпіадах;
-
базу електронних портфоліо педагогів, які опікуються питаннями обдарованості
та підготовки учнів-призерів, переможців олімпіад, конкурсів, інтелектуальних
змагань, обласних віртуальних заходів (Web-вітрина «Поруч із генієм»).
|
2018-2020
2018
2018
|
Практичний психолог
Савула К.В.
Савула К.В.
|
12.
|
Оновити, осучаснити
програми факультативів і курсів за
вибором з української мови, іноземної мови, мов національних меншин.
|
2019
|
Вчителі предметники
|
13.
|
Активізувати:
національно-патріотичне виховання
учнів засобами мовної освіти;
|
2017-2020
|
Романенко Т.А.
|
-
популяризацію
вивчення іноземних мов;
|
2018-2020
|
Вчителі англійської мови
|
|
-
сучасну систему
моніторингу якості мовної освіти учнів (з української мови, іноземної мови та
мов національних меншин);
|
2018-2020
|
Савула К.В.
|
|
14.
|
Забезпечити:
- проведення профорієнтаційної роботи серед учнів школи;
|
2017-2020
|
Романенко Т.А.
|
- участь педагогічних працівників школи в міських конкурсах фахової
майстерності
|
2017-2020
|
Савула К.В.
|
|
15.
|
Сприяти:
- розвитку соціального партнерства між школою та закладами
професійно-технічної освіти, підприємствами малого та середнього бізнесу;
|
2017-2020
|
Петрик П.І.,
Романенко Т.А.
|
16.
|
Створити:
-
ефективні моделі
здоров’язбереження кожного учасника освітнього процесу з урахуванням умов
навчального закладу;
|
2018-2020
|
Петрик П.І.
|
17.
|
Забезпечити:
-
у
школіздоров’язбережувальне освітнє середовище;
|
2018-2020
|
Петрик П.І.
|
-
психолого-соціальний
супровід дітей, які опинилися у складних життєвих умовах;
|
2017-2020
|
Практичний психолог та соціальний
педагог
|
|
18.
|
Запровадити:
-
проекти з питань
збереження психічного здоров’я дітей і створення психологічного комфорту в
школі для всіх суб’єктів освітнього процесу;
|
2017-2020
|
Петрик П.І., практичний психолог
|
19.
|
Удосконалити:
-
систему моніторингових
досліджень рівня фізичного здоров'я та фізичної підготовленості,
психоемоційного благополуччя школярів і педагогів; підліткових залежностей;
адаптації дітей до навчання у 1-му та 5-му класах;
|
2018-2020
|
Медична сестра
Шваб І.В.,
практичний психолог
|
- систему безперервного навчання
педагогів різного фаху та профілю з питань реалізації оздоровчої функції
освіти в школі, підвищення рівня їхньої
підготовки.
|
2018-2020
|
Савула К.В.,
Гончарова Т.В.,
медична сестра
Шваб І.В.
|
|
20.
|
Забезпечити:
-
реалізацію
проектів «Безпечна школа України»;
-
«Я - громадянин»;
|
2018-2020
|
Гончарова Т.В.,
Романенко Т.А.
|
-
інформаційно-просвітницьку
роботу з батьками та громадськістю щодо створення в школі безпечного
комфортного середовища;
|
2018-2020
|
Романенко Т.А.
|
|
-
науково-методичний
супровід педагогів із цивільного захисту, безпеки життєдіяльності (основ
здоров’я) шляхом проведення семінарів, тренінгів, засідань «круглих столів»,
фестивалів спільно з представниками національної поліції, спеціалістами з
мінної безпеки, цивільного захисту та медичними працівниками;
|
2017-2020
|
Гончарова Т.В.
|
|
21.
|
Удосконалити:
- систему роботи з попередження насильства дітей і
створення безпечного, доброзичливого та вільного від насильства середовища в
школі;
- методичний супровід підвищення кваліфікації вчителів
предметів «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни», «Фізична культура» з питань
безпеки життєдіяльності та цивільного захисту.
|
2017-2020
2018-2020
|
Романенко Т.А.
Савула К.В.
|
Заступник директора з
НВР
К.В. Савула
Немає коментарів:
Дописати коментар