Нормативно-правова база

Закон України "Про освіту" Докладніше      

                                                                                                                   

   ЗАТВЕРДЖЕНО:
                                                рішенням педагогічної ради школи
                                                                                                                                протокол № 5 від 31.10.2017

ЗАХОДИ
Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 щодо реалізації програми розвитку освіти
«Освіта Селидового в європейському вимірі 2017-2020 роки»

№п/п
Назва заходів
Термін виконання
Відповідальні
1.
Створити:
- дієву сучасну систему управління опорним  навчальним закладом освіти та його філії для формування системи забезпечення якісними освітніми послугами населення;
- нову цілісну систему багатомовної освіти дітей і учнів.
2017
Петрик П.І.
2.
Висвітлювати управлінську політику школи на шкільному сайті,  у місцевих засобах масової інформації.
постійно
Заступники директора школи
3.
Забезпечити:
-  готовність учителя до нової ролі – лідера, який може вести за собою, любить свій предмет і фахово його викладає; коуча, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини;
- готовність практичного психолога і соціального педагога до формування оптимальної траєкторії розвитку кожної дитини, реалізації програм із запобігання дискримінації, насильства та знущання у школі;
- вільний вибір форм, змісту, місця та періодичності підвищення кваліфікації  педагогічних працівників освіти;
 - реалізацію оновлених цілей і змісту освіти на засадах  компетентнісного підходу й особистісної орієнтації, з максимальним врахуванням прав дитини, її здібностей, потреб та інтересів, майбутньої життєвої траєкторії;
- поширення педагогіки партнерства вчителя з учнями та батьками, ефективних інноваційних інтерактивних, індивідуалізованих, командних і проектних навчальних технологій для спільного вироблення нового знання;
- специфіку освітнього процесу початкової школи відповідно до особливостей адаптаційно-ігрового та основного циклів навчання;
- психологічний комфорт і підтримку освітнього процесу, соціально-психологічний супровід особистості в кризових ситуаціях;
- перехід від адміністративно-розпорядчого управління школою до системи освітнього менеджменту;
- підвищення результативності участі обдарованих дітей і молоді у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, турнірах, конкурсах;
- активне залучення обдарованої молоді до науково-дослідної, експериментальної, творчої діяльності в гуртках, філіях Малої академії наук; участі у Всеукраїнському інтерактивних  конкурсах;
- розроблення дієвого механізму стимулювання обдарованої молоді та їх наставників.


2018





2017-2018



2017


2017-2020




2017-2020




2018


2017-2020


2018


2017-2020


2017-2020




2017
Адміністрація школи
4.
Запроваджувати:
- сучасні види, форми, методи, технології професійного вдосконалення та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів відповідно до вимог інноваційного розвитку;
- навчальні проекти мовної тематики та інтегровані проекти (українська мова – українознавство, іноземні мови, зарубіжна література тощо);
- традиції мостів дружби, взаємного культурного обміну між школою та навчальними закладами області, інших регіонів України.
2017-2020




2019
Савула К.В.




Савула К.В.
5.
Відкрити нові профілінавчання,гуртки, факультативи за інтересами.
2018-2019
Петрик П.І.
6.
Удосконалити й осучаснити:
- матеріально-технічну базу школи: оновлення засобів навчання, лабораторної бази, бібліотеки із вільним доступом до електронних підручників;
- фізичну (на принципах універсального дизайну та розумного пристосування) й інформаційну доступність освіти для дітей з особливими потребами;
 - навчально-методичнезабезпеченняосвітньогопроцесу  (наочність).
2018




2018



2018
Петрик П.І.,
Чигрин Л.О.,



Гончарова Т.В.



Петрик П.І.
7.
Організувати:
спільну інноваційну діяльність з актуальнихпитаньрозвиткуосвіти та за її результатами – участь вчителів у регіональних та обласних науково-практичнихсемінарах, конференціях, симпозіумах;
- виявлення та поширення «добрих практик» осучаснення системи навчання та підвищення рівня професійної майстерності кадрів;
- систему  взаємодії щодо впровадження інноваційного досвіду педагогів школи в обласній системі підвищення кваліфікації;
- сучасні ефективні форми навчально-методичної та науково-методичної роботи з  педагогічними працівниками школи;
- процес навчання, що формує стійку систему компетенцій, мотивів до отримання та використання набутих знань у житті, вибору шляху подальшого навчання відповідно до своїх інтересів і здібностей;
- наскрізний процес виховання стійкої системи ціннісних ставлень і суджень на основі загальнолюдських морально-етичних (гідність, чесність, справедливість,   турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) і соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови та культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність) цінностей; відповідальності не лише за себе, а й за розвиток і добробут країни та всього людства;
- сучасний ефективний психолого-педагогічний і науково-методичний супровід освітнього процесу;
- глибше залучення родини до побудови освітньо-професійної траєкторії дитини;
- вивчення та використання міжнародної практики (зокрема країн Європейського Союзу) щодо отримання освітніми закладами фінансових ресурсів і технічної допомоги;
 -впровадження першого елементу шкільної системи медіаосвіти – курсу за вибором «Медіакультура» для учнів 10 класів;

2019




2019


2019-2020


2018


2018-2020




2017-2020







2017-2020


2017-2020

2018-2020


2018




Савула К.В.




Савула К.В.,
Гончарова Т.В.

Савула К.В.


Савула К.В.


Савула К.В.,
Гончарова Т.В.



Романенко Т.А.







Петрик П.І.,
Савула К.В.

Адміністрація школи

Петрик П.І.


Петрик П.І.
8.
Розробити:
- систему підтримки вчителів-початківців (підготовка наставників, лідерів до роботи з молодими учителями початкової та старшої школи);
- систему неформальної освіти педагогічних працівників;
- систему заходів неперервної освіти вчителів початкової школи щодо опанування специфікою організації освітнього процесу під час адаптаційно-ігрового та основного циклів навчання;

2019



2019

2018

Савула К.В.



Савула К.В.

Савула К.В.
9.
Сприяти:
- запровадженню автономії школи з одночасним  посиленням відповідальності перед суспільством згідно з вимогами громадсько-державної системи забезпечення якості освіти;
- наскрізному використанню інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі й управлінні школою;
- розвитку партнерської взаємодії школи зі школами інших регіонів України, обміну досвідом у режимі on-line, на Інтернет-платформах, через прямі партнерські контакти, комунікації та участь у спільних освітніх проектах;
- реалізації системи інноваційних освітніх проектів у середній школі: «Дистанційна освіта школярів» (дистанційно-екстернатна форма навчання учнів);
- «Використання дистанційних форм у роботі з обдарованими учнями»:
*у підготовці до предметних олімпіад, турнірів, конкурсів тощо;
*із залученням до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи у складі МАН;
- «Дистанційне навчання дітей з особливими освітніми потребами»;
-  «Дистанційна освіта дорослих у контексті «навчання протягом життя»:
*на курсах підвищення кваліфікації;
*у міжкурсовий період.

2018



2019


2018





2018-2020



2018-2020

Петрик П.І.



Петрик П.І.


Петрик П.І.





Петрик П.І.



Савула К.В.
10.
Розробити та запровадити:
- навчально-методичне забезпечення з реалізації оновленої мети та змісту сучасної шкільної освіти, починаючи з початкової школи;
методичне забезпечення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи для різних вікових груп учнів (підвищення рівня готовності до навчання в школі, корекція шкільної тривожності, розвиток комунікативних навичок, корекція агресивності та інших емоційних розладів, корекція самооцінки, розвиток пізнавальних психічних процесів, розвиток лідерських якостей, підвищення ефективності міжособистісного спілкування у колективі однолітків тощо);

2018


2018-2019

Гончарова Т.В.


Практичний психолог
11.
Оновити й удосконалити:
-  систему ранньої поетапної діагностики різних видів обдарованості, таланту дітей і молоді (зокрема на основі інформаційно-комп’ютерних технологій);
- систему роботи  щодо безперервної підготовки учнів до участі в олімпіадах;
- базу електронних портфоліо педагогів, які опікуються питаннями обдарованості та підготовки учнів-призерів, переможців олімпіад, конкурсів, інтелектуальних змагань, обласних віртуальних заходів (Web-вітрина «Поруч із генієм»).


2018-2020



2018

2018

Практичний психолог


Савула К.В.

Савула К.В.



12.
Оновити, осучаснити
програми факультативів і курсів за вибором з української мови, іноземної мови, мов національних меншин.

2019

Вчителі предметники
13.
Активізувати:
національно-патріотичне виховання учнів засобами мовної освіти;

2017-2020

Романенко Т.А.

-                   популяризацію вивчення іноземних мов;
2018-2020
Вчителі англійської мови

-                   сучасну систему моніторингу якості мовної освіти учнів (з української мови, іноземної мови та мов національних меншин);
2018-2020
Савула К.В.
14.
Забезпечити:
-   проведення профорієнтаційної роботи серед учнів школи;

2017-2020

Романенко Т.А.

-   участь педагогічних працівників школи в міських конкурсах фахової майстерності
2017-2020
Савула К.В.
15.
Сприяти:
-   розвитку соціального партнерства між школою та закладами професійно-технічної освіти, підприємствами малого та середнього бізнесу;

2017-2020

Петрик П.І.,
Романенко Т.А.

16.
Створити:
-   ефективні моделі здоров’язбереження кожного учасника освітнього процесу з урахуванням умов навчального закладу;

2018-2020

Петрик П.І.
17.
Забезпечити:
-   у школіздоров’язбережувальне освітнє середовище;

2018-2020

Петрик П.І.

-   психолого-соціальний супровід дітей, які опинилися у складних життєвих умовах;
2017-2020
Практичний психолог та соціальний педагог
18.
Запровадити:
-   проекти з питань збереження психічного здоров’я дітей і створення психологічного комфорту в школі для всіх суб’єктів освітнього процесу;

2017-2020

Петрик П.І., практичний психолог
19.
Удосконалити:
-   систему моніторингових досліджень рівня фізичного здоров'я та фізичної підготовленості, психоемоційного благополуччя школярів і педагогів; підліткових залежностей; адаптації дітей до навчання у 1-му та 5-му класах;

2018-2020

Медична сестра
Шваб І.В.,
практичний психолог

- систему безперервного навчання педагогів різного фаху та профілю з питань реалізації оздоровчої функції освіти в школі, підвищення рівня їхньої  підготовки.
2018-2020
Савула К.В.,
Гончарова Т.В.,
медична сестра
Шваб І.В.
20.
Забезпечити:
-   реалізацію проектів «Безпечна школа України»;
-    «Я - громадянин»;

2018-2020

Гончарова Т.В.,
Романенко Т.А.

-   інформаційно-просвітницьку роботу з батьками та громадськістю щодо створення в школі безпечного комфортного середовища;
2018-2020
Романенко Т.А.

-   науково-методичний супровід педагогів із цивільного захисту, безпеки життєдіяльності (основ здоров’я) шляхом проведення семінарів, тренінгів, засідань «круглих столів», фестивалів спільно з представниками національної поліції, спеціалістами з мінної безпеки, цивільного захисту та медичними працівниками;
2017-2020
Гончарова Т.В.
21.
Удосконалити:
- систему роботи з попередження насильства дітей і створення безпечного, доброзичливого та вільного від насильства середовища в школі;
- методичний супровід підвищення кваліфікації вчителів предметів «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни», «Фізична культура» з питань безпеки життєдіяльності та цивільного захисту.

2017-2020


2018-2020

Романенко Т.А.


Савула К.В.



Заступник директора з НВР                                      К.В. Савула

Немає коментарів:

Дописати коментар